حصارنای

نالم زدل چو نای من اندر حصارنای پستی گرفت همت من زین بلند جای

حصارنای

نالم زدل چو نای من اندر حصارنای پستی گرفت همت من زین بلند جای

فیلم کوتاه از نیقلعه

فیلم کوتاه که مربوط نیقلعه می شود چند سال پیش  از طرف دو جوان نیقلعه ای  دریافت کرده بودم گفتم  در نمایش بگذارم !   

                    تشکر زیاد از این دوجوان که در این زمینه زحمت کشیده  

 

 

 

  

 

                                  برای دیدن بخش اول ۱ کلیک کنید.   

 

                                   برای دیدن بخش دوم  2 کلیک کنید.  

  بعد از دیدن کلیپ ها  نظر شما برای ما معتبر است !

نظرات 6 + ارسال نظر
حمید 1389/12/06 ساعت 03:29 ب.ظ

فکر معقول بنظرم نخواهد بود که از شخص مشخصا نام برد ,
اگر شما هم بامن همنظر بودید اسمهای مشخص را حذف کنید , دیگر جای حرف نیست موفق باشید .

سلام برادر ! چشم این کار را می کردم

عبدالکریم 1389/12/09 ساعت 11:16 ب.ظ

thank u for uploading of this video i rlly liked it.

سلام یوسیفی عزیز.
ازدست نوشته های تان متستفید گردیدم
بسیار عالیست
توانمند بمانید.

نای قلعه ای 1389/12/29 ساعت 02:44 ق.ظ http://naikala.blogfa.com

سلام
عزیز ا ز اینöه به ما سر زدی ممنون ومتشکرم.سلامتی ترا از خداوند میخواهم بگو کجائی درسها یادت نرود.
بخوان بخوان بلبلک برف زمستان گزشت
صندلی برداشته شد مرگ غریبان گزشت. بااحترام

محمد 1391/01/18 ساعت 02:48 ق.ظ

سلام هم وطن میتوانید لینک دانلود بگذارید تشکر تشکر

نای قلعه ای 1391/09/02 ساعت 02:00 ب.ظ

سلام دوست عزیز عکس های زیادترهم میتوانیدبگذارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد